Balkonglådeupphängning

Jag har länge haft idén till att sätta upp balkonglådor på detta vis. Under påskhelgen gjorde jag slag i saken. Balkonglådorna “upptill i mitten av bilden” står enbart på konsoler. Tyckte inte att jag behövde göra några hyllor till dessa. Annars står kryddorna på hylla (rosmarin, oregano (x 2) och citronmeliss).

Jag använde impregnerat trä, så småningom kanske jag målar det i någon färg. För övrigt använde jag krokar, konsoler, rostfria skruvar. Verktyg: sticksåg, borrmaskin, mejsel, syl och hammare.

I detta – på sommaren soliga hörn – önskar jag just få plats med många kryddor. Så snart det blir lite lite varmare, ska jag hysa in fler.

This entry was posted in Balkongeri. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

