Filtväska

Filt från Panduro (förutom grå filt och randig bomullstrikå). Med ett “överföringsmedel” från Skapamer.se förde jag över den svarta symbolen på vit bakgrund från papper till filttyg. Väldigt spännande, men idealet är nog inte att överföra bilder till just filt, det blir liksom lite “papperssmulor” som lätt fastnar i filtluddet.

Väskan är förresten stor nog att rymma en pocket och lite till. En sådan hade jag behövt häromsistens, då vi genom jobbet besökte ett par dagliga verksamheter i Uppsala. Har annars bara en ryggsäck, som vid tillfället var fylld till bredden med 1,5-dagars nödvändigaste nödvändigheter för vistelse utanför hemmet.

This entry was posted in Filt. Bookmark the permalink.

2 Responses to Filtväska

  1. Miri says:

    Den blev jag kär i! Urläcker – mixed media i lager på lager, absolut i min smak! Nåt att apa efter känner jag.

Leave a Reply

