Fejkad coffee bean sack

Jag skrev helt enkelt ut texten ovan i två omgångar på transparent film och skar ut själva bokstäverna med skalpell. På så vis skapades schablonmallar. Dutt, dutt med textilfärg på en liten bit skumgummisvamp och så har jag min egen fejkade kaffejutesäck, hm.. ja och själva tyget är 100 % linne.

Mallar som Pdf finns att skriva ut finns här:

(ORGANIC COFFEE) organic coffee

(ORGANIC COFFEE SPEGELVÄND) organic coffee spegel

(GUATEMALA LBS) guatemala

(GUATEMALA LBS SPEGELVÄND) guatemala spegel

För egen del behövde jag spegelvända bokstäverna i samband med utskrift. Jag kan också tillägga att det tog på krafterna att skära ut bokstäverna i ett svep. Koncentrationen måste vara på topp! Det rekommenderas att ta behövliga pauser. Då jag skar ut bokstäverna “LBS” var jag ruskigt less, det syns nog.

This entry was posted in Tyg. Bookmark the permalink.

One Response to Fejkad coffee bean sack

  1. Sanna says:

    Snyggt!

    SV: Ja gossen blev supernöjd med sitt kalas och då är jag nöjd! 😉 hehe

    Kraaaaam
    Sanna

Leave a Reply

