Julkulebyte

För en liten tid sedan deltog jag i ett “julkulebyte med en främling” i arrangemang av Slöjdakademin. Den här stickade härliga kulan fick jag per post en dag av min bytarkompis. Tackar!!

Och det här är vad kompisen fick från migas:

Tovad ull och metalltråd.

This entry was posted in Jul, Metalltråd, Tovat and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to Julkulebyte

  1. jennie says:

    Hej! Vilka fina julgranskulor! Vad glad jag är att du lämnade en kommentar i min blogg, så att jag fick hitta hit! Så mycket spännande saker du gör! Jättekul, här tittar jag in igen! God Jul!

  2. Sanna says:

    Läckra kulor! Och som vanligt har du skapat en massa inspirerande alster..hmm undrar om jag inte skall köpa chips till maken så jag får lite pysselmaterial.. 😉 hehe..

    SV: Jag hoppas hoppas att jag skall kunna skicka iväg min kamera på reperation så snart det går..men tills dess så får jag köra med en nödlösning..lite mer jobb för att få till ett foto men det får gå.. =) Allt löser sig..

    Kraaaaaam och God Jul
    Önskar
    Sanna

  3. Sanna says:

    SV: Ja jag hoppas att det skall funka med nödlösningen tills vidare i alla fall, är en hel del bök så så många snabba spontanfoton kommer det inte bli..krävs en del planering .. =P

    Ha en toppenfin helg! ❤
    Kraaaaam
    Sanna

Leave a Reply

