Hyacinter i konservburkar

Här har jag klistrat hyllpapper runt konservburkar och tygband, samt utklippta kartonghjärtan (pappassienter från Clas Ohlsson). Nu är det bara att vänta på att vita hyacinter ska slå ut i blom. Hmm.. doften skulle vara svag, återstår att se om jag tål den ändå.

This entry was posted in Konservburkar. Bookmark the permalink.

4 Responses to Hyacinter i konservburkar

  1. AnnKatrin Noreliusson says:

    Hej på dej Lopplisa!
    Du är den mest kreativa pysselbloggaren som jag hittills hittat 🙂
    Fantastiskt roligt att titta runt här hos dig, jag blir så inspirerad så att snart måste jag sätta igång något projekt fast klockan snart närmar sig 0100 😉
    God fortsättning på julen önskar jag dig!
    /AnnKatrin

  2. Miri says:

    Snygga burkar, indeed!

Leave a Reply

