Egen stämpel

Jo, men visst! Var ju bara tvungen att prova att göra en egen stämpel efter att ha sett denna filmsnutt från en hyperkreativ scrapbookande italienska, Gio. Man behöver knappast kunna italienska för att förstå beskrivningen. Jag använde denna typ av gummi och klippte lite på fri hand. Men det finns ju hobbygummi i mindre bitar och ngt tunnare ark på Panduro också, och jag tror nog att de går lika bra.

Ja, nu är det bara fantasin som sätter gränser för vad man kan hitta på med detta och billigt blir det också!

This entry was posted in Scrapbooking. Bookmark the permalink.

4 Responses to Egen stämpel

  1. Hejsan!! Hittade hit via min egen blogg ,,,oj vilken inspiration du är TACK!!!
    Har äntligen hittat tillbaks till livet och du fick mej så inspirerad så att jag ÄNTLIGEN hittat tillbaks till mitt eget pysslande…kikar in här titt som tätt:))))
    Kramar från Sussie

    • lopplisa says:

      Hej Sussie, Försökte svara på din blogg, oklart om jag lyckades. Annars vill jag bara säga att:

      Ja, tack det samma!! Pysselinspiration i växelverkan kan man lugnt säga! Jag är framför allt fortfarande lika begeistrad i dina gröna burkar, ska du veta. Vilken hit!! Jätte, jätte kul att du hörde av dig! Jag väntar med spänning, men KRAVLÖST på fortsatta pyssel från din sida. Take your time!! Kram Pia (Lopplisa)

  2. Sanna says:

    Snyggt! =)

    SV: Hehe ja det är inte lätt att hänga med i svängarna alla gånger.. 😉 Jo södran är en gammal nedlagd skola som numera huserar ett antal hantverkare och loppisar här I Edsbyn. Jag har bla min ateelje där och nu är jag då också med inne på ett lite större loppis (blir loppisprylar, lite hantverk och nybakat..) som vi startar upp där imorgon..). En massa skoj samlat under samma tak alltså! =)

    Kraaaaam
    Sanna

  3. Anita says:

    Vilken grej – tänk ändå vilken möjlighet att skapa egna, personliga grejer. Vill oxå testa 🙂

    Trevlig helg

Leave a Reply

