Filtblomma och trådslöjd

Jag var ju till Älvsjö, på symässan igår och köpte bl a på mig lite diverse filtmaterial och verktyg (nålar och dyna). Ja, så idag var jag ju bara tvungen att knåpa ihop någonting, det blev en liten blomma. Filt är ett särdeles trevligt material att jobba i!

This entry was posted in Filt, Metalltråd. Bookmark the permalink.

3 Responses to Filtblomma och trådslöjd

  1. Zanna says:

    Hej vilken trevlig blogg du har 🙂 Kul att hitta nån som pysslar med liknande saker som en själv 🙂

  2. Sorken says:

    Oh, jag var också på mässan, fast på söndagen. Gick där och tittade och var så duktig. Jag skulle inte köpa på mig massa saker och definitivt inte testa på några nya saker. Så hittade jag några oljepastellkritor…

    Jättefina filtblommor!

    • lopplisa says:

      Jasså, kanske borde vi synka oss lite bättre nästa gång?? Föll för hooking, såg du det? Köpte hem en bit som jag ska sätta på ram, någon gång… Väldigt intressant i alla fall. Annars blev det ju en del andra oplanerade inköp, trots att jag fortfarande har en del garn i härvor sedan förra gången det begav sig, i höstas. Samlarmanin består allstå, ett gott tecken!

Leave a Reply

