Gerillabroderi

Aftonbladets kulturredaktion har ju startat en “sambandscentral” för gerillabroderier, med ett gott syfte. Broderiet ovan är mitt inskickade bidrag, men jag tror inte att det var gott nog för publicering. Tur att jag åtminstone har kvar ett foto av själva alstret, så att egen publicering är möjlig =)

This entry was posted in Tyg. Bookmark the permalink.

2 Responses to Gerillabroderi

  1. Sanna says:

    Supertufft broderi! Me like! ❤

    SV: Mmm har fått dille på att virka i mattrasor nu så det lär bli många fler grytlappar och annat skoj i framtiden.. =) hihi..
    Idag har jag äntligen kommit iväg och hälsat vår egna lilla sessa välkommen till världen. Bebbefilten jag virkat blev mycket uppskattad.. ❤

    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kraaaaam
    Sanna

    • lopplisa says:

      Hej Sanna, Jag antar att du förstått att det anspelar på riskkapital inom vård och omsorg. Har bara testat förståelsen av det hela på en vän, men hon är lika prilligt snusförnuftig som jag, så inte blev man klokare av det =) /Pia

Leave a Reply

