Ljusstakar av flaskor

Detta blir mitt bidrag till Klockarbarns måndagspublicerande av utmaningen i Återbruk som kommer att pågå fram till 30 maj. Där finns länkar till andra återbruksbidrag.

Det är små vinpavor som klätts i servetter och vidare fått nymålade ljushållare (från en slaktad f d femarmad, trasig ljusstake) upptill i mynningarna.

This entry was posted in Decoupage. Bookmark the permalink.

7 Responses to Ljusstakar av flaskor

  1. Läckert! Blev fin effekt på dem!

  2. Jag blev enormt förtjust i dina fina ljusstakar gjort av flaskor. 🙂

  3. Sanna says:

    SV: Tackar! =)

  4. Sorken says:

    Läckra ljusstakar. Och den där trälådan… Nu har jag inskaffat en alldeles egen popnittång. Så nu fattas det bara ett litet projekt att använda den på.

  5. Inte alla som har en Kryddlådesamling…! Fast jag har nog nästan det själv med, om jag tänker efter… 😉
    Sv – Ja, silicona gick väldans enkelt och smärtfritt. Inte så dyrt. Räcker till många fat. Ja, jag har satt fast fåglarna med, de hade inte suttit så fint annars. Kanske inte praktiskt vid disk av fatet, men men… 😉

Leave a Reply

