Ängel av konservburksmaterial

Den här plåtiga ängeln ska nog få komma ut på lite rostbete på balkongen. Det mesta lär nog rosta, dock ej fossingarna/benen antar jag. Hur som haver ska det bli spännande att följa processen i alla fall. I love rost!!

Jag har klippt, spikat, filat, borrat hål och popnitat, samt böjt elefanttråd.

Här i en mer realistisk version:

This entry was posted in Konservburkar. Bookmark the permalink.

9 Responses to Ängel av konservburksmaterial

  1. Lena says:

    Helt underbar släkt med pålt Niklas ?

  2. HH JaJa! says:

    Du… Det där känns som ett bidrag till min sommarutmaning! Har du sett den?

  3. Jättefin! jag antar att du använder dig av en plåtsax i ditt arbete

  4. Anita says:

    Ja, även jag assoisierade till Plåtniklas och snyggare fru kan han inte få

    Trevlig helg

  5. Spännande idé! Vore kul att prova på själv någon gång. Har hittills mest sett blommor och ljuslyktor men här öppnar sig fantastiska möjligheter förstår man.

Leave a Reply

