Knäppa knappar och en blomma

De har väl en diameter om ca 6 cm. Idén fick jag när Metamorfix spånade kring vilka andra grejor man kan innesluta i fimo. Ja, det skedde i inlägget om “tågörhängena”. Hm.. knapparna blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig, men på någon framtida ihopknåpad väska kan de säkert komma väl till pass.

Nästa grej i ordningen som jag donat ihop idag är denna lilla blomma:

För övrigt håller jag på med två andra projekt som också det innehåller klipp i metall, så valkar lär snart inte bara finnas runt midjan… Ja, och därav får nog färdigställande av de arbetena läggas på något flak en tid framöver. Mycket klipp känns i handen, vill jag lova!

This entry was posted in Metalltråd. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

