Lite annorlunda paketinslagning

Wow, vilken karamell! Ja, det var när jag funderade på just det uttrycket och vad jag kunde göra för att delta igen i HH Ja Ja:s sommarutmaning, denna månad, som jag kom på detta. Ett lite annorlunda, men enkelt sätt att slå in paket, t ex klädesplagg.

(Men, även utan “presentpappersmagen” är paketet fint)

Hur som helst kan just “magen” sparas och återanvändas om man vill. Ja, och nu när jag tänker efter kanske det hade varit finare om själva magen inte var fullt så lång.. hm.. dessutom fick jag plötsligt andra idéer som måste provas. Jag får nog återkomma i ärendet!

Nu en liten bildkavalkad över själv arbetsprocessen:

This entry was posted in Övrigt. Bookmark the permalink.

3 Responses to Lite annorlunda paketinslagning

  1. Åh..en jättekola! Sugen blir man. En rolig idé.

  2. HH JaJa! says:

    Lopplisa, vilken karamell du är! Så underbart härlig och praktisk lösning, nytänkande desdutom. Tack för bidraget!

  3. trådtanten says:

    Åh, Jag har en stor samling inslagspapper och älskar paket. Tack för ett nytt sätt att slå in paket på!

Leave a Reply

