Vindprassel

Nja.. inte handlar detta riktigt om “Alla dessa plastpåsar..”, men väl om en stycken plastpåse. Det får funka ändå som ett fjärde inlägg i HH Ja Ja:s sommarutmaning. Ingredienser: konservburk, metalltråd, snöre, plastpåse.

Jag gillar verkligen bilden i svart/vitt/grått, därför fick det bli så. Jo, dessutom blev jag bortjagad av en ryttarlös skenande häst, när jag som bäst var ute och fotade på vattendränkt, liten, smal stig! Jisses!! Efter kom den stackars ryttaren kutande. Jag fick ta räddning i – säkert fästingstinn – knähög flora, bottnandes på sumpmark. Geggan sipprade in i skorna. Men, vad gör man inte för ett inläggs skull! 🙂

This entry was posted in Konservburkar. Bookmark the permalink.

2 Responses to Vindprassel

  1. Tyg och otyg says:

    Fint! En plastpåse duger väl så gott som något. 🙂
    Som svar på frågan om mitt mosaikbord så ja, jag har lagt mosaiken själv. Kul att du gillar det! Har lite smått börjat på ett till, som ska bli 30-årspresent åt min bror. Här kan du se lite fler bilder av det: http://tygochotyg.blogspot.se/2010/07/balkongfoljetong-del-iv-bordet-ar.html

  2. HH JaJa! says:

    Du har guldstjärnor i mängder att trösta dig med om du får borrelia pga inlägget…! 😉 Jag önskar att det var fler än fem teman i juni! 🙂

Leave a Reply

