Korkat vågspel

Ja, det är inte lätt att se sommaren i vitögat, långt från strandnätt och med en kroppshydda som skuggar milsvida kring.

Detta får bli ett korkat inlägg i HH Ja Ja:s fortsatta sommarutmaning – nu med ny månad och nya kategorier att inspireras av.

This entry was posted in Övrigt. Bookmark the permalink.

6 Responses to Korkat vågspel

  1. Tyg och otyg says:

    HAHA! Underbar – och igenkänningsfaktorn är dessvärre skyhög. 🙂 Och vad snabb du varit!

  2. Hanne says:

    Superfin, det är så fascinerande att få ett så tydligt kroppsspråk med så enkla medel. Vad du kan!!

  3. susanne says:

    superläcker! håller med Tyg och otyg snabbt jobbat. jag har bara kläckt iden än så länge

  4. Sanna says:

    Hihi vilken skojig ide! =)

    SV: Och roligt att du gillade mina armband.. =)

    Kraaaam
    Sanna

  5. HH JaJa! says:

    Att jag skulle falla för din vågade gumma tror jag inte förvånar dig, men när min man också föll pladask då insåg jag hur fantastisk och genomtänkt hon är! Nu har du satt den övre ribban för sommarutmaningen minsann! 😉

Leave a Reply

