Varierbar ljusstake mm

Enkel och varierbar ljusstake av denna ljushållare från Ikea och ett vinglas. En skvätt vatten i – blommor, blad efter säsong, köpeblommor eller varför inte kottar eller rönnbär. Möjligheterna är många. Idén slog mig när jag snickrade hyllor till vitrinskåpet och diskade alla tillhörande glas.

Här också en enkel vas av glasburk, tyg och band.

Jo, jag var ju tvungen att tillägga en liten stämningsfull senkvällsbild också.

This entry was posted in Övrigt, Glasburkar. Bookmark the permalink.

One Response to Varierbar ljusstake mm

  1. HH JaJa! says:

    Jag gillart, men det brukar jag ju! 🙂

Leave a Reply

