Silicone Valley-tröja på min svenska

Visst! Jag vet! Silicon Valley innehar betydelsen Kiseldalen, det har inte med silicone att göra, eller som vi säger på svenska – silikon. Ja, och jag tog mig friheten att försvenska ordet silikon i trycket på tröjan när jag ändå var i farten, annars såg det så himla skumt ut. Hur som helst.. med detta inlägg kompletterar jag juliutmaningen hos HH Ja Ja.

He, he.. jag måste nog göra ett tillägg..  Ja, med de ospänstiga krakar jag har till bröst, så ter sig hela idén rätt absurd, faktiskt 🙂

This entry was posted in Övrigt. Bookmark the permalink.

2 Responses to Silicone Valley-tröja på min svenska

  1. Åsa.Li says:

    Underbart kul:-D

Leave a Reply

