Finemangsiga loppisfynd

Nej, nej, nej.. det är inte ett sopnedkast.. utan en tortillapress. Visste själv inte att jag behövde en, förrän jag såg denna.. Ja, mest för att den är så jäkla snygg.

.. följande är en sparbössa. Väldigt kul!

och.. L M Ericsson samlar/jubileumstallrik (Björn Wiinblad).

… följande går jag igång på… emblem, skyltar..

.. och en fin, fin kjol (Maria Westerlind). Kul mönster!!

Jo, och så hittade jag en tvilling till snyggflaskan, så nu har jag två!!!

Ja, det var allt denna loppisdag inbringade.

This entry was posted in Loppisfynd. Bookmark the permalink.

6 Responses to Finemangsiga loppisfynd

  1. Hanna says:

    åh men tusan. om du har hittat två likadana så lär jag inte hitta någon. fast min sambos pappa har en, fast den är full med någon dyr sprit ¨så den lär jag inte få ta i första taget…

    • lopplisa says:

      He, he.. undrar just om det inte kryllar av dem i alla fall.. Jag hittar två inom loppet av en vecka cirka, och så har du en nästan inom räckhåll.. Vad är oddsen??

    • Hanna says:

      jo men i örebro verkar dom då inte finnas. eller så är det så att jag inte lagt märke till dom. Men imorgon ska jag leta i alla skrymslen och vrån för jag ska banne mej ha en!

  2. Sanna says:

    Åhh helt underbara fynd tjejen!! =)

    Kraaaaam
    Sanna

  3. Sorken says:

    o 0 O (Tortillajuice…)

Leave a Reply

