Tillbaka till tillbaka

Ja, egentligen har jag varit hemma en halv vecka nu, men med tappad fart vad gäller blogg och pyssel.

Hur som helst var Berlintrippen toppen, så klart! Berlinarna är ena riktigt trevliga och gemytliga människor!! Klart mer kommunikativa och mer benägna att dela allmän tid och plats än vad vi nordbor lyckas uppbringa, för att skapa god stämning.

Nu ett litet axplock av egna berlinska turistfoton i en mindre allmän bildkavalkad:

och… eftersom jag har en viss anknytning till Italien….

Ja, och för övrigt spenderar jag sista semesterveckan i en cell på Långholmen… äggoljetemperamålarkurs med charmerande, coola, kula kvinnor, proffsigt ledda
av Anne-Lie Larsson Ljung. Mycket inspirerande, men också lite svårt för en dillig, dilettant tant som jag! Här krävs övning!!

This entry was posted in Övrigt. Bookmark the permalink.

One Response to Tillbaka till tillbaka

  1. Sorken says:

    Äntligen har de fått fatt i dig och låst in dig! Låter som en trevlig kurs! Och i en trevlig miljö. Länge sedan jag var på Långholmen. Kul att du hade trevligt i Berlin. Fina foton.

Leave a Reply

