Ljusstakar med godispynt

Alla anledningar till att gotta sig är goda nog. Nu köpte jag godis “bara” för att pynta ljusstakarna… och det är väl inte så svårt att räkna ut hur det gick med det – efteråt..

Men, bor man själv och inte har några småbarn i närmiljön, ja, då kan man göra precis som man vill! Så, i brist på att jag aldrig följde min småbarndomsdröm, dvs att öppna godisaffär som vuxen, kan jag i alla fall anordna lördag hela veckan, närhelst det passar!! Idag var det väldigt passande..

This entry was posted in Övrigt. Bookmark the permalink.

One Response to Ljusstakar med godispynt

  1. aino says:

    du har så många spännande tips! och ljusstakar älskar jag, har själv typ hundra st. och just återbruk är gott. jag brukar skoja med mina systerdöttrar, att de har ett privatloppis hos mig, gratis, hihi….
    aino

Leave a Reply

