Med en enkel tulipan.. av plåt

Jovars, har snöat in på den poppiga blindnittången för stunden. Ett tacksamt verktyg när man vill sätta samman metalldelar – plåt och/eller tråd. Möjligheterna är många! Hur det fungerar hittar du här.

Finkrukan är ett loppisfynd. Vad annars?

This entry was posted in Konservburkar, Loppisfynd. Bookmark the permalink.

6 Responses to Med en enkel tulipan.. av plåt

  1. Anita says:

    Jag köpte en popnittång i sommras men har inte riktigt kommit igång nitandet. Blir dock sugen när jag ser dina tuffa alster som ofta har en humoristisk tvist. Din blogg gör en trött tant glad 🙂

  2. Pysselfarmor says:

    jättefin blomma! Popnittång till och med två stycken har jag i min ägo ….inköptes när jag skulle gå kurs med Barbro Fagerlind ;-))

    http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/2010/10/12/3740064-barbro-fagerlind/

    http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/2010/10/10/3725866-plataterbruksslojd/

  3. Eva says:

    Detta är ju också återbruk av hög klass. Fint!

  4. Krajamaria says:

    Snygg blomma!
    Tack för dina fina ord hos mig om tunikan! 🙂

  5. Frida says:

    Det verkar ju helt fantastiskt med en såndär popnittång, borde nog införskaffa en 🙂 Vad använder du när du klipper ut delar ur plåt?

Leave a Reply

