Burkklocka

Om jag får ett ryck, sätter jag dit en pendel också! Har dock inte bestämt mej ännu.. egentligen ville jag ha dit ett par mässingskottar i kedjor också, men har gått bet på att hitta några på loppis. Ibland tar saker bara tid..

This entry was posted in Decoupage and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Burkklocka

  1. Pysselfarmor says:

    Det är ju fiffigt att gömma klockhuset i burken! :-))

  2. Nu har du varit finurlig! Finfin klocka!

    Ja visst var det roligt att se alla fina knapp-bidrag i oktober-utmaningen?! Så många fina och smarta pyssel!
    Riktigt roligt att du ville vara med! Hela två superfina bidrag från dig! Toppenroligt!
    Hoppas du vill vara med även i november…

    Nu önskar vi dig en riktigt skön fredag och en goo helg!

    Kramar från oss!
    Elin och Emelie

  3. Tyg och otyg says:

    Ett par sådana kottar (eller om det bara var en kanske) såg jag faktiskt på en loppis för några månader sedan. Jag nöjde mig dock med att köpa den lösa “taklisten” till gökuret som jag antar att även kottarna kom ifrån, eftersom mitt eget gökur behövde pimpas lite (dock inte med fler kottar).

Leave a Reply

