Utlottning – återbruksljusstake

Jag har planerat hela året att lotta ut en adventsljusstake. Nu när december står i farstun är det äntligen dags! Ljusstaken är den du ser på bilden ovan och består av ett hopkok av porslinsknoppar, ljushållare, beslag och en återbrukad bakform. Tävlingen pågår fram till och med den 25 november 2012 och reglerna är busenkla:

Lämnar du en kommentar – får du en lott.

Lämnar du en kommentar och nämner att du ska tipsa en vän IRL – får du två lotter.

Lämnar du en kommentar och länkar utan bilden ovan från en blogg eller Facebook – får du tre lotter.

Lämnar du en kommentar och länkar med bilden ovan från en blogg eller Facebook – får du fyra lotter.

Lycka till!! (Här en liknande ljusstake från ett tidigare inlägg 2011, men av annan form)

This entry was posted in Övrigt, Jul and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

16 Responses to Utlottning – återbruksljusstake

  1. Sanna says:

    Hmm nu har jag länkat med din bild hit till din utlottning ifrån både min blogg och min facebooksida och så kommenterar jag juh här..hur många lotter blir det..hmm fyra eller hur?
    Kraaaam
    Sanna

  2. Åsa.Li says:

    Viken tjusig skapelse:-) De är klart man vill ha många lotter så jag länkar till dig med bilden och hoppas på vinst. Fyra lotter tack!

  3. Lena says:

    jag vill jättegärna vara med och försöka vinna … tar 1 lott 🙂

  4. Då drar jag en lott och håller tummarna för att det är min tur denna gången! 🙂
    Du gör så mycket fint! Det jag själv känner att jag kanske använder mig av i egen tillverkning frampå är snör-burkarna, jätteknappen och tygdekorationerna. Dina trådarbeten ger också mycket inspiration!
    Din kommentar hos mig gav mig ett extra leende! “Återbruk till sista klistermärket” *GILLA* 🙂
    Ja, nu pysslar vi vidare. Idag gjuts det ljus för fulla muggar! 🙂
    Ha det gott!

  5. Birgitta says:

    Du är så otroligt duktig 🙂
    Jag har länkat med bild på Facebook!

  6. Malena says:

    Hittade idag din blogg! Inspirerande! Deltar gärna med en lott!

  7. Taina says:

    Så härlig ljusstake! Den slår t o m din andra runda ljusstaken som jag då tyckte var så den coolaste jag sett!

  8. susanne says:

    cool och orginella ljusstake. Här fick jag också tips på hur en tävling kan se ut. En lott blir väl detta. Är just nu på paddan o har svårt med både bilden o länken. Men återkommer i morgon med fler lott köp 🙂

Leave a Reply

