Förkylningstider

Jag rispade fram öga, öga, näsa, mun för ett tag sedan på en minipumpa. Döm om min förvåning när jag fann den snorande häromdagen!

Ja, ibland får saker plötsligt liv i min omgivning. För ett antal sekler sedan målade jag några varelser på ett papper och lämnade dem på tork. När jag kom åter hade en av varelserna ena ögat stängt i stället för, som målat, öppet! Brrr!!

This entry was posted in Övrigt. Bookmark the permalink.

3 Responses to Förkylningstider

  1. susanne says:

    Låter som du har spöken runt dig eller andar

  2. Anita says:

    Han blev kanske lämnad ute i kylan?

Leave a Reply

