Nästan jul

Jorå.. varför kan inte jag, när Åhlens kan? Julmyteri i november!! Konservlockshängen som julpynt till granen.

This entry was posted in Jul, Konservburkar and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Nästan jul

  1. Pysselfarmor says:

    jiddrans så snygga!

  2. Åsa.Li says:

    Riktigt fint varför har man inte tänkt på det. Smart att använda hänget som redan finns.

  3. susanne says:

    fantastiskt fint!

  4. Hanne says:

    Vilka fina, men hur har du målat på dem, vad är det för färg? Och vad har du använt för att göra hål, har en känsla av att min håltång tar illa upp ifall jag använder den till metall. Hur som helst: superbra, precis i min smak!!

    • lopplisa says:

      Hej Hanne, Hålen är borrade med metallborr, men det skulle kunna gå att hamra med syl eller spik. De blir förstås inte lika “rena” då. Håltången tar nog väldigt illa upp och blir putt i sådan här sammanhang =) Färgen är vanlig akrylfärg.

  5. Men dom var ju helt otroligt fina! Fantastisk ide! / Annika

  6. Sanna says:

    Åhh den hade jag inte kommit på själv! Såna konservlock slänger man ju i insamlingen ofta ofta! Får nog bli ändrig på det.. 😉
    Tack för tipset!

    SV: Skall göra det sista piffet på mina Jack S vantar ikväll..man blir väl lite självkritisk..men jag kanske blir nöjd med dom i slutändan.. 😉

    Mmm håller tummarna hårt hårt, vill sååå gärna ha din återbruks ljusstake!! ❤

    Kraaaaam
    Sanna

  7. Vilken rolig idé! Superfina. Kan inte tro att det är något så tråkigt som konservburkslock!

Leave a Reply

