Pulsvärmare en juldag som denna..

pulsvärmare gråVrist-, eller pulsvärmare kan behövas en dag som denna.. Ute snöar det ettrigt!

pulsvärmare grå 2Hoppas julafton varit bra. Själv förlorade jag i spel, men vann i viktuppgång! På kvällskvisten gjorde jag klart pulsvärmarna ovan, ett improvisationsarbete som gick från tvåfärgat till enbart grå toner. Lite lika är de ett par tidigare inläggsvantar:

röda vantar

Ha en trevlig fortsättning på julen. Själv ska jag arbeta fram mot eftermiddagen och kvällen.

This entry was posted in Stickning, Virkning and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Pulsvärmare en juldag som denna..

  1. Mimmi says:

    Hej hoppas att du har det bra på nya jobbet 🙂 börjar själv att få ordning på mitt nya …. Vilka fina saker du gör och jaghoppas att fortsätter att blogga / många kramar från mig

  2. aino says:

    vilka fina stickalster! så roligt att kunna sticka och så vackert dessutom. som tur är säljer andra duktiga hantverkare sina alster, så jag har trots bristande stickkunskaper äkta fina handledsvärmare, torgvantar och stickevantar.
    god fortsättning!
    aino

  3. Wow…jättefina! Både vantar och pulsvärmarna!
    / Maria

  4. Birgitta says:

    Jättesnygga!
    /Birgitta

Leave a Reply

