Kantprytt glaslock

glaslock blommaJovars, totade samman ett lock till. Fler finner du här i betydligt finare dagrar (heter det så?).

This entry was posted in Glasburkar, Metalltråd and tagged , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Kantprytt glaslock

  1. Hanne says:

    Jag tycker att det är en himla fin idé att använda glaslocken på det sättet. Så snyggt. Och jag gillar lite ojämna, handgjorda ståltrådsdekorationer. Ska leta, jag tror jag har också lite glaslock kvar. ….

    Gott nytt år på dig förresten

  2. susanne says:

    vad fint! Gjorde du hål i locket innan? Vilket verktyg rekommenderar du till det?

  3. Anna says:

    Hittade hit via bloggen Hildas Hem och blev fast en lång stund! Vilken härlig och personlig blogg du har! Hit återkommer jag gärna!

    Välkommen att kika in hos mig!
    Kram från Gotland!

  4. Åsa.Li says:

    Å favorit hittils!

  5. Tina says:

    Om du provar Google Chrome så borde du väl kunna byta tillbaks till den gamla om du inte gillar Chromen….. Men jag är nöjdare än jag trodde att jag skulle bli. Man får massor med “finesser” för Chrome samarbetar med Google och Blogger. Å som jag skrev, jag tvekade länge… Nästan 2 år…
    Fattar inte varför ;o)))

  6. Vilken rolig blogg och med många “kuliga” ideer dessutom! Återkommer gärna / Annika

Leave a Reply

