Burkkap

burkkap

Just som jag skulle sluta köpa allehanda plåtburkar, hittade jag dessa på loppis. Vilken tur då att de inte är särskilt allehanda!

Och hm.. för en sann demokrat var det med smått blandade känslor kungabröllopet slank med.. Men min royalitetsavoghet kanske mer har att göra med de egna släktbanden till Gustav Vasas mest olyckliga dotter Sofia och spirande avundsjuka över att inte just jag lever ståndsmässigt på bidrag, än ngt annat?

This entry was posted in Övrigt and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Burkkap

  1. Tyg och otyg says:

    Ja, det är inte lätt att sluta köpa plåtburkar inte… En sådan med gröna blommor har jag också, den har jag emellertid inte köpt utan fått av min bror och svägerska, som hade med sig den som gåbortsburk när de kom och hälsade på en gång.

Leave a Reply

