Post mortem

kors

Jag ska väl förtydliga att dikten kom till för länge sedan, men nu har jag gjort den som ett kors.

Image | This entry was posted in Övrigt. Bookmark the permalink.

5 Responses to Post mortem

  1. Hanne says:

    Väldigt vacker dikt och häftigt med korsformen. Du kan ju allt, en allkonstnär som jag också vill vara. Du ritar och skapar i tyg, garn, metall, glas … allt du kommer över. Jag gillar det, och livet är så mångfacetterat att det behövs många uttryck att leka med. Jag blir alltid inspirerat av dina konstverk.
    Ha det gott

  2. Åsa.Li says:

    Otroligt vakert! Får mig att tänka på en god vän som tog sitt liv….

  3. Eva says:

    Väldigt vackert!<3

  4. Miri says:

    Och du är poet också! Fint och ömsint, utan att bli sentimentalt. Att ge raderna en form så där ger extra stilpoäng!

  5. Pysselfarmor says:

    Snyggt. Jag behöver inget glasögonfodral för jag måste alltid ha mina på näsan. 🙂

Leave a Reply

