Sardinförpackningsprydd kudde

minerva01Jag blev såld när jag såg kartongförpackningarna till ett par paket Minervasardiner för ett tag sedan och var SÅ tvungen att spara dessa. Redan då visste jag vad jag skulle göra med dem, och nu har det delvis blivit gjort.

Jag har skannat, förstorat och skrivit ut på transferpapper. Vidare har jag strukit på det utskrivna motivet på tyg och och sytt. Resultatet blev en prydnadskudde.

minerva02

Kan tillägga att jag tycker bättre om Ink Clubs transferpapper än Clas O:s T-shirtpapper, eftersom Ink Clubs papper tycks vara mer opaka. Klart slut!!

This entry was posted in Decoupage and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to Sardinförpackningsprydd kudde

  1. hennihenni says:

    Klart man ska ha sardinkuddar! Hur lyckat som helst.

  2. Miri says:

    WOW! Så häftigt! Jag har transferpapper men har av nån anledning inte använt det – dags att prova nu medan jag har färg i skrivaren, om jag hittar nåt motiv …

  3. Sanna says:

    Åhh vilken cooling! Tar du beställning? =)

    SV: Haha ja inte är såpbubblansdag mitt påhitt inte.. 😉

Leave a Reply

