Mera knappörhängen

knappnyckelpigorNyckelpigeinspirerade örhängen. Sammanfogade med Super Glue. Gårdagens lilla skörd knappörhängen ser du här. Hmm.. undrar just om min rätt digra knappsamling räcker, eller om jag måste införskaffa fler knappar för att kunna bli av med de jag redan har???? Ett spörsmål som tål att tänkas på!

This entry was posted in Örhängen and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Mera knappörhängen

  1. Åsa.Li says:

    Humm dessa gillade jag skarpt. Glad och bus örhängen på samma gång. Funkar vanligt super lim tror du?

    • lopplisa says:

      Jag tror att det kanske är samma sak, ja, om det är sådant där snabblim ditt super lim. På min förpackning står det dock på engelska. Borde helt enkelt vara samma typ.

  2. Miri says:

    Söta! Det är klart du måste skaffa fler knappar – du har ju redan använt flera stycken och det vet du väl vilken ångest det kan skapa om man märker att förråden börjar krympa! Det behövs alltid ett litet reservlager ifall det blir nödår eller så …

  3. Ing-Marie says:

    Härligt, jag som älskar knappar! Det här måste jag testa, jag gillar verkligen din blogg.

Leave a Reply

