Belladonna pericolosa

farfalla bohem

Image | This entry was posted in Konst. Bookmark the permalink.

4 Responses to Belladonna pericolosa

  1. Kära nån vad mycket roligt och inspirerande saker du gör! Vackert blir det hela tiden också! Jag är imponerad!

  2. Ang vingarna. Ser att denna var gjord av burk. Var den förra också det? Trodde den kanske var gjord av bladmetall och färg. Och plåtsax är väl det som gäller för burkklippning antar jag.

    Jag tror jag svarade på frågan själv 😉

    • lopplisa says:

      Ja, du har rätt, vingarna är gjorda av burkmaterial. För att klippa i läsk-, ölburkar etc behöver du bara en vanlig sax som du inte är rädd om – annat gäller för konserv- eller plåtburkar, då behövs plåtsax. Kroppen är gjord av järntråd, som i det här fallet har varit ute och på balkongen under en längre tid – och rostat. .

  3. Ser nu att min kommentar med frågan om vingarna inte syns. Mobilblogga inte det lättaste alltid.

Leave a Reply

