En pryl från loppis

portföljEn fin och praktisk tingest jag inte visste fanns, men som jag saknat fram till nu… Vad i all sin dar kan det vara för något?? Just precis.. rätt gissat!! 😉

!

!

!

!

hängmappsportföljEtt hemarkiv utformat med hängmappsystem i portfölj.. så klart!!! 40 riksdaler på loppis! Vilket fynd!!

This entry was posted in Loppisfynd. Bookmark the permalink.

6 Responses to En pryl från loppis

  1. hennihenni says:

    Ja men visst! Nu saknar jag också ett sådant 🙂

  2. Pysselfarmor says:

    En sådan pryl tror jag står i en garderob på min gård i norr. Pappas gamla……

  3. conny bergkvist says:

    Hej.Är den till salu?

Leave a Reply

