Virknålsburk Kitchy style

virknålsburk2Nu när jag är inne i en virkig period, var jag ju tvungen att skaffa mina virknålar en lite kitschigare tillvaro. Men.. möjligen att det blev i det kitschigaste laget då…

Varenda virknål har förresten loppisbakgrund, glasburken har tidigare innehållit marmelad och resterande material fanns hemma, i mitt digra pysselattiraljlager! Vad bra, eftersom eget påtvingat nästan köpstopp fortfarande gäller på den fronten (ljusgrå sytråd måste jag dock köpa snart, men det är allt för stunden).

I och med detta är jag uppe i 400 inlägg!! Otroligt!

This entry was posted in Decoupage, Glasburkar and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Virknålsburk Kitchy style

  1. susanne says:

    Ja det har jag märkt i dina senaste inlägg. många fina virkade alster har du visat upp. jag har läst alla även om jag inte har kommenterat så har jag gillat dem. Jag måste erkänna att jag har blivit sugen på att virka. men jag har ett stort problem. hela min samling med virknålar har gömt sig och jag har letat i letat. jag fick ny en idé att investera några nya på loppis. då skall du se att dem snart dyker upp igen….
    Ha det gött!

  2. Pysselfarmor says:

    Snygg förvaringsburk! Och snygga virknålar också. Ser ut som de har trähandtag. Det måste vara skönt och hålla i dem.

Leave a Reply

