Mormorsrutig ampel

mormorsrutig ampel2I ärlighetens namn tänkte jag att projektet bara skulle ta ett par timmar.. Ja, innan start. Men, det tog lite tid till. Nöjd är jag i alla fall och det är ju en himla tur att man på förväg är så dålig på att beräkna “tidsåtgångar” (vad heter det i plural???)! Annars skulle nog flera projekt aldrig lämna idéstadiet.

This entry was posted in Balkongeri, Virkning and tagged , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Mormorsrutig ampel

  1. Miri says:

    De flesta av mina projekt blir aldrig av just för att jag INTE är tidsoptimist – jag är tidspessimist! Jag är nämligen fullt medveten om att det mesta tar mer än en kvart och då kroknar jag direkt. För närvarande har jag mycket bekymmer med hur jag ska få ihop allt mitt bohag då jag ska flytta om sisådär tre år – jag har redan börjat packa eftersom jag räknar med att det tar minst två år …

  2. Åsa.Li says:

    Läcker kombination till de gröna. Lära mig att virka mormorsrutor står på mitt projekt framöver:-)

  3. Snyggt! Originell design!/ Annika

  4. maria says:

    härligt , det var en ny ide om vad man kan göra av mormors rutor .
    trevlig midsommar .

Leave a Reply

