Screentryck i Eskilstuna

Nästa vecka roar jag mej med screentryck! Det ska bli kul att testa! Tyvärr läste jag igenom brevet som kom i början av maj, lite i senaste laget. Det straffar sej! Ja, för nu sitter jag här och försöker knåpa ihop lite efterfrågade svartvita teckningar i sista minuten!!! Nåväl, det är ju inte särskilt tråkig göra precis.. men, som sagt.. tiden är knapp! Å, inte vet jag om man kan ha hur spinkiga streck som helst med i bilden.

ritade blommor screen

This entry was posted in Övrigt. Bookmark the permalink.

3 Responses to Screentryck i Eskilstuna

  1. Marianne says:

    Å så roligt!
    Alltid kul att pröva nytt:)
    Har inte prövat screentryck men däremot gick jag en collografikurs -hur kul som helst!
    Grattis till sommartävlingen, dom är riktigt häftiga dina fodral!:)
    Ha de gott!

  2. Pysselfarmor says:

    Ja den kursen såg jag och den kommer jag att gå – någon gång! :-))

  3. maria says:

    vad roligt , det hade jag också velat testa ..
    lycka till

Leave a Reply

