Lite blandad provtryckskompott

provtryckJädrans vad roligt det är med egna tryck!! Så roligt att jag nu har råkat köpa på mej ett par ramar för hemmabruk. Jag har ju bara NÄSTAN köpstopp (… fast billigt var det knappast!!).

Nä fasen! inte har jag tid att sitta här och knacka ner något längre inlägg.. måste dona fram några nya motiv till imorgon!! På återseende!

This entry was posted in Övrigt and tagged . Bookmark the permalink.

8 Responses to Lite blandad provtryckskompott

  1. hennihenni says:

    Toppensnyggt på det randiga! Blir spännande att se de nya motiven 🙂

  2. Therese says:

    Kjempe fint! Gleder meg til å se flere 🙂

  3. Åsa.Li says:

    Tokigt snyggt älskar ängeln och paraplyerna!

  4. Vad fint det blir! Superproffsigt! Och grattis till vinsten!

  5. maria says:

    så läckert och roligt med ett eget designat tyg ..
    blev jätte fint .. spännande att se vad du ska göra av det .

  6. Pysselfarmor says:

    Å så snyggt! Jaha nu står det här på pröva-listan hos mig. Nyfiken som jag är så testar jag alltid och ser om det är något jag tycker om att göra…..

  7. Camilla says:

    Visst är det skoj hur gör du när du belyser och beskiktigar?

    • lopplisa says:

      Hej Camilla,
      Ja, visst är det skoj! Som svar på din fråga hänvisar jag till följande länk: http://46.162.99.35/sub/trycktill/hurmangor.html
      För det är precis så vi gjorde på kursen jag var på. Nu på hemmaplan har jag inte haft möjlighet att preparera nya ramar… åtminstone inte än så länge.. Kanske köper jag en uv-lampa så småningom, så att jag kan byta motiv behändigt. Alternativt får jag söka efter något ställe jag skulle kunna hyra in mej på för användning av lampa och gärna vask med separator.

Leave a Reply

