= karamellskål

skål ljusstake

Med fyllnad:skål ljusstake2

.. och efter ett tag:skål ljusstake3

This entry was posted in Loppisfynd and tagged , . Bookmark the permalink.

11 Responses to = karamellskål

  1. Miri says:

    Najs! Du sparar väl lösgarnityret till sist? Kan vara bra att ha i reserv …

  2. hennihenni says:

    Mumsigt värre 🙂

  3. Åsa.Li says:

    Tjusigt! Himla problem med folk som norpar skyltninge;-)

  4. Pysselfarmor says:

    ha ha skylten var ju för rolig!

  5. Läcker! Gillar kombinationen glas o mässing./ Annika

  6. maria says:

    läcker och riktigt passande skylt , jag har svårt att få limmet att hålla på mina kakfat som är limmade med limpistol så nu undrar jag lite vad du använder för lim .

  7. Eva says:

    Haha vilken fin beskrivning 🙂
    Bad otroligt roligt att gå kurs! Lite avis blir jag. Det ska jag göra nån dag.

  8. Karin says:

    Hejsan! Vad kul att du ville vara med min sommmartävling då hittade jag ju till din blogg också. Gillat verkligen dina virkade armband, Karin

  9. Anita says:

    Du är inte bara pysslare av rang, du är även komiker 🙂

Leave a Reply

