Köksfönstret forts

köksfönster2köksfönsterSjälva locken till konservburkar av glas, längst ner till höger, är jag mäkta förtjust i! Le Parfait… och Triomphe!! Den sist nämnda hade jag inte sett förut, faktiskt – innan jag häromsistens snubblade över den på loppis. Fler glaslock finner du här, från ett tidigare inlägg.

This entry was posted in Övrigt, Konservburkar. Bookmark the permalink.

3 Responses to Köksfönstret forts

  1. maria says:

    vilket mysigt kök du har , håller med dig om att dom där glas locken är lite extra .
    kan tänka mig hur dom ser ut när solen ligger på .

  2. Fiff says:

    Vad bra med så mkt hyllor runt fönstret!
    Får jag låna nån bild från ditt inlägg med glaslock och visa upp i återbruksgruppen på fb? För du är inte med där väl? De är så fina!
    Hojta till! Länkar såklart tillbaka till dig i så fall 🙂

  3. hennihenni says:

    Ett hemtrevligt fönster 🙂

Leave a Reply

