En kameratavla

kameratavla före

Har man som jag har letat föremål på loppis att sätta samman och hittat just dessa, en tavelram och en leksakskamera, finns möjligheten att knåpa ihop följande med bladmetall:

kameratavla efter

En lite annorlunda tavla att ha i sina ägor, som reflekterar dagsljus jättefint i verkligheten, men som är svår att fotografera.

Nu väntar en cykeltur i det vackra septembervädret.. ja, om pyspunkan inte gått överstyr och lämnat mej i sticket. Destination?? Second hand förstås!! Ha det!

This entry was posted in Decoupage and tagged , . Bookmark the permalink.

9 Responses to En kameratavla

  1. Marianne says:

    Så häftig! Jag har klätt in en lampfot en gång med aluminiumtejp, men det är inte det du använder eller?
    http://minlillaskrubb.blogspot.se/2011/11/falsk-metall.html

  2. Sanna says:

    Jisses va läckert! Hmm undrar om man skulle testa att göra något snarlikt i framtiden.. 😉

    Kram
    Sanna

  3. Agneta says:

    Så häftigt det blev! Det gäller bara att ha fantasin. Så mycket man kan göra om och göra något nytt.

  4. Gröna tomater har jag inte använt någon gång. Däremot har jag stressat fram mognad på tomater. Då drar man ner rejält på vattningen, ja, jag slutade helt att vattna… Finns det blommor kvar ska de helst plockas bort, så det inte går någon energi till dem.
    Men visst tänker man på stekta gröna tomater ibland… 😉

  5. Miri says:

    Vilket tålamodsarbete att få dit bladsilvret på alla dessa ytor! Den där saken bredvid – är det en trofé från din tid som tjurfäktare i Spanien 😉 ?

  6. Anita says:

    Häftig tavla! Jag är ju lite “ensidig” i fråga om material så bladmetall är en oprövad variant för mig men ser väldigt intressant ut.

  7. Therese says:

    For noen fantastiske ideer du har og så
    flott det blir. Wow!!

Leave a Reply

