Nypon och rönnbärskrans

nyponrönnbärskransÄnnu en krans! Denna gång med svarta nypon och rönnbär. Rosetten kommer jag att byta ut till någon som är lättare att forma, men det får bli en annan dag.

Detta blir ett till litet bidrag till Susannes septemberutmaning.

Förra kransen jag gjorde finns med beskrivning här.

This entry was posted in Kransar, Metalltråd and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to Nypon och rönnbärskrans

  1. Agneta says:

    Så snyggt med rött och svart.
    Sv. Jodå det är min tanke att hålla kurser i vävningen jag håller på med. Har börjat se mig om efter ett studieförbund att luta mig mot…

  2. Fint å blanda olika bär och färger!
    Men du har väl kransar överallt snart 😉
    Hehe. Kul att limma ögon på en stolpe, bara sådär!
    Det satte igång tankeverksamheten här… 😛

  3. En snygg naturkrans till. Du har mycket kreativitet med naturens material. Roligt att du ville bidra med ett till bidrag i min utmaning.

  4. Krajamaria says:

    Så fin krans! En sådan vill jag göra till ytterdörren tror jag…får leta rönnbär bara då vi har mycket lite av de i år. tror jag gillar den här kransen med liten rosett mer, men smaken är ju olika.
    Fin instruktion du gjort för rönnbärskransen. Generöst av dig att dela med dig! 🙂
    Angående Grönland så var det en kombinationsresa.

  5. Emma says:

    Vilken häftig krans! Helt underbar 🙂

Leave a Reply

