Exklusivt smyckesset

Jag vet inte om alla idéer man får är så geniala, men här är i alla fall ett set med armband och ring som jag tror skulle passa fint, åtminstone lagom till Halloween, om inte förr… Rätt dramatiska i mitt tycke!nyponsmyckenJa, och så har jag virat något varv till på kransen från igår och bytt ut rosetten. Egentligen var jag ute efter ett brett svart band med vita prickar på, men något sådant fanns inte i den sybehörsaffär jag besökte. Så då fick jag istället gräva i min egen bandsamling och göra en rosett av det jag redan hade hemma (fint på ett sätt, eftersom jag egentligen har nästan köpstopp..).

nyponrönnbärskrans2Det ska bli spännande att se hur nyponen kommer att se ut när det har torkat till. Jag får väl återkomma då. Ha det!

This entry was posted in Kransar, Metalltråd, Smycken. Bookmark the permalink.

6 Responses to Exklusivt smyckesset

  1. Agneta says:

    Det där blev ju jättefint! Det där bandet med löv på passade kanon tycker jag..
    /Agneta

  2. Miri says:

    Det där smyckesetet ser ut som nånting för Morticia Addams, men om hon inte hör av sej får du väl ha det själv till Halloween. Och den där kransen blev ju supersnygg! Såna där mystiska svarta nypon har jag aldrig sett,

  3. maria says:

    fina smycken och kransarna är helt underbara ..

  4. Bra att fixa Halloween-utstyrseln i tid!
    Hehe, jodå, här finns att bearbeta, så det kan bli många vimpelraddor 😉

  5. Marianne says:

    Häftigt! Blir säkert ännu mer dramatiska när de torkar;)

  6. Anita says:

    Fy fläsk så snygga “trådjobb” du gjort!! Din kreativitet imponerar och inspirerar!

Leave a Reply

