Julpyssel in progress

Josom, jag har börjat julpyssla så smått, men det känns lite tidigt att göra inlägg om det redan nu.. Eller, ja förresten.. för egen del spelar det väl ingen större roll egentligen, så ett litet, pyttigt smakprov på vad som uppehåller mej just nu, kan jag väl ändå hämningslöst få bjuda på så här i mitten av november?? Orka vänta!! 🙂

julpyssel in progressLäget annars?? Själv njuter jag av att nöta sulor mot bar mark och att fortfarande kunna cykla utan dubbdäck (tänker varje år att jag borde förse hojen med sådana, någon som provat??). Mors så länge!

This entry was posted in Jul and tagged , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Julpyssel in progress

  1. maria says:

    Julpyssel på g här med . det känns tidigt
    men samtidigt skönt att ha det klart .
    trevlig helg .

  2. Marianne says:

    Nä bort med barmarken nu, lite snö under sulorna istället;) Det ljusar ju dessutom upp så skönt i mörkret:)
    Å vad gäller dubbdäck………äger inte ens någon cykel;)
    Däremot julpyssla -det både vill jag och gör jag!:)
    Ha re så gott!

  3. Agneta says:

    Jodå! Även jag har börjat julpyssla. En garntomte färdig.. julklappar däremot var läääänge sedan jag började tillverka 🙂 Jag har också tänkt införskaffa dubbdäck till cykeln iår!
    Har släkt-med-släktingar i Östersund som pratar sig varma om dubbdäcken! Stod även och tittade på dobbar eller vad det heter till skorna. Man får tänka på att man börjar komma upp i åren nu. Skulle bli tokig om jag blev stillasittande med brutet lårben. Kramar

  4. Therese says:

    Blir spennende å se fortsettelsen! Jeg har kjøpt meg elefanttråd etter inspirasjon av deg, men syns foreløpig at det er litt vanskelig å jobbe med.. Uansett: du inspirerer!

    God helg!

  5. Sanna says:

    Ja julpyssel måste man ju dra igång med om man skall hinna med julrusen i december. 😉

    SV: Mmm låter riktigt mumsigt..har måånga recept att testa nu.. =)

  6. Hedvig says:

    Äntligen är det snart jul igen!!! Fast jag har inte hunnit börja julpyssla än.. 🙂

  7. Hanne says:

    Jag började idag, ser fram emot mer julpyssel.

    Ha’t bra

  8. Jag tycker också det är roligt att smyga igång med julpyssel nu 🙂
    Min man hade dubbdäck en vinter och han cyklade i alla fall inte omkull!
    Din decouperade? Häst är underbar!

Leave a Reply

