Loppisfynd – me like

kaffekoppsfyndTänkte som just att jag borde förse mej med en surfplatta.. Jaha?? kanske någon tänker.. Och hur svårt kan det va´?? Skitsvårt skulle jag vilja påstå, efter lite research på nätet och i butik!! Och när jag väl hade bestämt mej, var plattan i fråga slut både i butik i Storsthlmsområdet och på nätet. Så istället blev det en tröstevända till loppis och se där.. vilka fina lyckoattribut jag hittade!! Nöjdhetsfaktor: 10 av 10 möjliga, trots allt! 

This entry was posted in Loppisfynd. Bookmark the permalink.

4 Responses to Loppisfynd – me like

  1. Therese says:

    Grattis! Så fine ting og farger 🙂

  2. Marianne says:

    Härliga färger!:)
    Man blir så glad varje gång man lyckas fynda på loppis:)
    Hoppas du snart får tag på din platta. Här nöter vi på med min älskade stationära och en laptop som snart gjort sitt skulle jag tro!
    Men visst smyger det väl snart in en här också;)

  3. Miri says:

    Skulle vara kul att se ett hemma hos-reportage från din boning – med alla dina egenhändigt hopknåpade alster + loppisfynd, så anar jag att minimalism inte är din stil. Bohemisk kanske? Jag har också länge trånat efter en surfplatta, men dom bästa är tyvärr inte dom billigaste (får väl vänta till Ikea kommer med en skruva ihop den själv-variant).

    • lopplisa says:

      Nej, någon minimalist är jag knappast! Skulle inte ens kunna följa ett Feng shuistiskt förhållningssätt, om jag ens försökte.. tillbringar för mycket tid på loppis helt enkelt!! 🙂 Jovisst, är de surfplattor man önskar ruskigt dyra.. med 3g är den/de jag önskar och står i valet och kvalet mellan, uppe i över 6000 kr!!!!

Leave a Reply

