Musikhjälpenauktion – Bullens pilsnerkorvängel

Inte kan jag behålla denna ängel heller.. ja, inte om den nu får lust att flyga annorstädes i förmån för en god sak förstås!! Vi får se, jag förstår om ängeln inte tilltalar alla. Unik är den i alla fall!

Jag var inne och såg Tyg och otygs bidrag till Musikhjälpens nätauktion via Tradera och fick lust att också delta med en pryl. Nu återstår det bara att se om Bullenängeln är flyg-, och flyttfärdig! bullenspilsnerängel ram

Musikhjälpen 2013 går till alla tjejers rätt att överleva sin graviditet!

Vill man buda på Bullenängeln finns det möjlighet att göra det här. Själva auktionen slutar på söndag runt 18-snåret. Pengarna går oavkortat och direkt till Musikhjälpens insamlingskonto. Frakten står jag för. Ramen ingår förstås också!!

En annan i min närsfär, Kinoko, har insamling och fin utlottning på sin blogg. Där finns det också möjlighet att bidra, samtidigt som prima vinster finns i potten! Se bara här:kinoko

 Ja, det var alles! Tack och hej!!

This entry was posted in Decoupage and tagged , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Musikhjälpenauktion – Bullens pilsnerkorvängel

  1. Agneta says:

    Heja dig! Så himla bra gjort att skänka din bullenängel till musikhjälpen. Själv sitter jag nu och svär inombords. Jag kommer inte in på min blogg. batteriet var dåligt laddat i telefonenen så jag har ännu inte kunnat ringa min egen datasupport… Nu skall vi se om den här kommentaren lyckas gå iväg.

  2. Agneta says:

    Så himla konstigt.. DET funkade.. Dessa apparater. Kramen

  3. frk pyssel says:

    Åh vilka bra idéer! Ska genast kika in på auktionerna!

  4. Fiff says:

    Vad kul! Ser att den redan har f¨ått bud 🙂 inte konstigt, den är ju råcool! Och gör sig riktigt bra i ramen!

  5. maria says:

    Ursäkt mitt språk – men fy 17 vad häftig .

Leave a Reply

