Dragning

Kul att det var hela aderton personer som ville delta i tygtryckslotteriet! Det var över förväntan!! Tack så väldans mycket för er medverkan!! Jag hoppas ni får en riktigt, riktigt God Jul!

dragning

Med överinseende av min brittiske domare drogs Sanna som vinnare. Grattis Sanna!! Hoppas tygtrycken kommer väl till pass!

This entry was posted in Övrigt. Bookmark the permalink.

4 Responses to Dragning

  1. maria says:

    vadan detta , har jag totalt missat … attans .
    men ännu ett bevis på att man inte ska drabbas av bloggtorka .
    grattis sanna .

  2. Sanna says:

    Åhh va skoj! Va glad jag blir!! Ja tygtrycken kommer kunna bli mycket fint pyssel..börjar redan klia i fingrarna! 😉
    Tusen tusen tack rara du!! ❤

    Kram
    Sanna

  3. Pysselfarmor says:

    Har inte hängt här alls – knappt någonstans annat i sängen….har flunsan och bihåleinflammation och sjukskriven året ut….det var den julen det 😦
    som svar på din fråga om ärmarna som sticker ut på ponchon så tillhör de ponchon. De ska stickas dit, men det är en bit dit innan jag kan göra det. Åtminstone har jag nu 1½ poncho klar.

  4. Fiff says:

    Grattis till vinnaren! Och tack för en trevlig tävling 🙂

Leave a Reply

