Julhälsning

Jag fick finbesök av tomte och Rudolf i förmiddags. Vilken tur då att kameran låg laddad så att de kunde förevigas för framtiden, uppsluppna i juleskrud.

anslagstavla julResultatet av besöket blev också till en liten julhälsning som jag gladeligen sänder ut i Cyberland. För vem vet om vi hinner synas någon fler gång på den här sidan julbordet, bråda dagar väntar ju som bekant. Så Godars Julars till alla och envar som råkar kika in här!!

JulhälsningPå återseende hoppas jag!!

This entry was posted in Jul and tagged . Bookmark the permalink.

12 Responses to Julhälsning

  1. Therese says:

    Haha, så herlig! God jul!

    Jeg surfer bare via iPhone og forsøkte så godt jeg kunne å få åpnet en konto slik at jeg kunne legge inn bud på den herlige englen din, men jeg klarte det ikke. Men den fikk nok ett fint hjem ett annet sted isteden.

  2. Sanna says:

    God jul och gott nytt år till dig också ❤ Och tusen tack för allt fint som landade i brevlådan här idag ❤

  3. Agneta says:

    Härlig tomte och renen Rudolf. Tänk vad mycket det går att göra med puzzelbitar!! God Jul på dig också och tack för i år!!!
    Sv. Jag har försökt beskriva en vikning av skrivhäfte i din kommentar hos mig. Vi vek också skrivhäften för bokmärken då jag var barn. Jul och nyårskramar på dig nu!

  4. Anita says:

    Tack detsamma bästa Lopplisa. Skulle inte tro att någon annan får besäk av två så förbaskat skön jultyper! Jag undrar dock vad som har hänt med Rudolfs röda mule, har han frödd sig (köldskadad)?

    • lopplisa says:

      Frödd sig?? Det var ju tur att du översatte 🙂 Hade annars behövt stolpa över till min lokala norrbottning, Lena, med rötter i Gällivare, och hört mig för om också de i hennes trakter brukar sådan glosor! Nä, tror faktiskt att en och annan lakritssnaps färgat mulen svart som en norrländsk potatiskällare. Ha det fint!

  5. maria says:

    dom är så häftiga dina pusselbitar .
    GOD JUL och GRÅTT NYTT HÅR till dig med .

  6. Åh! De är ju bara helt underbara, dina pussel-alster!!
    Ja, hoppas verkligen på återseende!
    Ha nu en finfin och lugn jul!
    Kram!

  7. Marianne says:

    Så mycket kul pyssel du gjort!
    Önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!:)
    Kram

  8. Det var en fin julhälsning! Tror att kreativitet bor inom oss alla om vi bara släpper den fri!

Leave a Reply

