Godars Julars

He he.. inte ens på julafton, mitt bland bestyr och nöje, kan jag låta bli att göra ett litet inlägg.. kuliga ljusmanschetterKuliga, klatschiga, kitschiga ljusmanschetter. Sista julpysslet för i år!! Snart går vi till bords!! God Julafton!!

This entry was posted in Jul and tagged , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Godars Julars

  1. Agneta says:

    God fortsättning får jag säga då som tittar in här på annandagen. Mycket såta små ljusmanschetter! Nu har min pysslarådra gått i sin…. Kramar

  2. Vilka söta ljusmanschetter! Hoppas du fick ett riktigt trevligt julfirande.

  3. maria says:

    oj vad juligt fint det blev .
    god fortsättning .

  4. Sanna says:

    Åh vilka söta ljusmansetter du knåpat ihop.. =)

    SV: Jodå..tygtrycken är underbara och ligger just nu och väntar på att jag skall få någon snilleblixt.. 😉
    Tack än en gång!! ❤

  5. Vad fina dom var! Och här hittade jag åter en trevlig blogg att återkomma till.

  6. Men nu har du varit borta ett tag, väl? Hoppas det nya året inlets bra för dig!

  7. Miri says:

    Hallå där! Nu är det 4/1 och inte ett pip från dej sedan julafton – jag börjar bli orolig. Hoppas allt är väl ända, att du bara tagit lite ledigt.

  8. Anita says:

    Love it!! Hoppas helgerna givit vad du önskat och gett dig inspiration och ny energi för fortsatt pyssel som vi alla, dina följare, längtar efter att få följa.

  9. Therese says:

    Hei! Jeg er også innom for å se etter deg. Håper du er vel gjennom julen og at det nye året har startet bra.

Leave a Reply

