Nåldynebil

Yes, vilken härlig vinter! Häromdagen var det ju hela 9 grader för sjutton!! Hoppas vädret står sig.

Ja, nu är jag ju inte här för att prata väder allena.. men det jag har på hjärtat får nog gå fort. Sedan ominstallation av datorn vill den gärna stänga av sig själv stup i kvarten och sådant stressar ju. Man vet aldrig när den klipper kommunikationen och skärmen blir svart, eller kommer med en massa mystiska meddelanden. Visst är jag svag för allehanda konspirationsteorier, men inte kan det väl vara så att NSA tagit illa vid sig och helt enkelt censurerar mitt datorliv sedan förra inlägget??? :o)

Nåväl rakt på sak! Det var ju för det här jag främst skulle göra ett inlägg. Jo, hittade häromsistens en finfin liten bil på loppis. Väl hemma pillade jag loss taket och gjorde en nåldyna av den helt enkelt.. japp! och så här blev det:nåldynebil1

 

This entry was posted in Övrigt, Nåldynor. Bookmark the permalink.

8 Responses to Nåldynebil

  1. Det blev ju en originell och cool nåldyna

  2. Mia Claesson says:

    Åh det blev ju den finaste nåldynan jag sett!

  3. Miri says:

    Håller med föregående talare! Men vädret! Nää, så här ska det inte vara i februari! Vi har också haft uppemot 9 plusgrader häromdan (och sol). Igår var jag ute och slaskade med vatten upp till fotknölarna. Och upptäckte att ena stöveln läckte, så det blev till att gå hem och beställa nya.

  4. Najs! Väldigt passande bil till.

  5. Pysselfarmor says:

    Så kreativt och charmigt!
    Ibland har jag tålamod och just i vantfallet är att de vantarna ska samma tjej som fick sockorna för en tid sedan få. 😉

    ha det gott!

  6. Therese says:

    Så kul! Jeg liker blikket ditt, du ser nye ting og muligheter i alt virker det som.

    God helg, i morgen 🙂

  7. Finurlig ide! En ocean av möjligheter öppnar sig!

  8. Sanna says:

    Cool ide!! Den tänker jag helt klart ta efter..bara jag hittar en passande bil att “slakta”.. =)

Leave a Reply

