Grönrandigt armband

Armbandstillverkning hör ju våren till, åtminstone för mej. Här har jag gjort ett av en läderrem, trikå, garn och knappar. grönrandigt armband

Annars finns ju andra vårtecken att tyda i mina trakter. Till exempel har ju citronfjärilar fladdrat runt i färdbanor utan särskild styrsel i solstekta gläntor i några veckors tid. A-lagarna hänger på och runt de parkbänkar där soltimmarna är som flest. Maskrosor frodas så smått i slänter. Blåsippor och vitsippor blommar nog redan snart på sista versen och två dagar på raken har humlor cirkulerat utanför porten där jag bor. Det blir till att hänga utanför hemmet, trots att uppkopplingen inte är vad den borde vara.. Vädret är ju bara för vackert för att sitta inne och sura 🙂

This entry was posted in Armband and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to Grönrandigt armband

  1. Agneta says:

    Något sådant där skulle jag nog kunna få ihop. Både armbandet och batteriet har nämligen tagit slut på min armbandsklocka! Känner mig inte bekväm med att använda mobilen som klocka. Tillhör nog fel generation 🙂

  2. Sanna says:

    Snygga armband! =)

    SV: Ja visst blev “stenarna” snygga ljusstakar! Jag blev så himla glad när jag fick “tigga” till mig dom.. ❤
    Haha nja det är väl inte direkt häxbrygder.. 😉

  3. Annika GW says:

    Härligt med alla vårtecken och till och med A – lagarna fick vara med på ett hörn! Ett vårtecken man kanske ofta glömmer! / Annika

  4. Saran says:

    Gillart

Leave a Reply

