Morgonkaffe i finkopp

morgonkaffeJosan, inte är det då jag som har ritat och målat, det är datorn. Jag bara fotade i mitt eget kök och mixtrade i Photoshop. Morgonkaffe i finkopp och det ser ut att bli finfint väder idag. Kan det bli bättre??

En dag som gjord för att lapa i sig P1 och P3-dokumentärer under bar himmel.. ja, för den som har kontot fullt av tid i överflöd förstås. Här kan man till exempel lyssna på den osannolika historien, Svenska kuppen mot scientologerna 1996. OBS! Får ej missas, så passa på så länge det finns någon ljudfil att lyssna till!!

This entry was posted in Övrigt. Bookmark the permalink.

5 Responses to Morgonkaffe i finkopp

  1. Therese says:

    God påske! Høres ut som om du har en fin dag foran deg.

    Så mye fint du har lagd i det siste. Jeg har tittet hver gang du har publisert noe så nå er det på tide å legge igjen noen ord. Påskerisene er flotte! Fint at alt er hjemmelagd og det var jo så lurt å bruke kafffekapsler som bøtter. Serviettblomstene, særlig kransen, er nydelige. Og for en jobb med skapene og decopage, men det blir jo så kult!

    Skjønner at man får rastløs uten telefon å surfe på, men jeg skulle nok ønske at vi alle var flinkere til å legge de bort litt. De stjeler mye av nuet tror jeg.

    Håper siste rest av påsken byr deg på gode dager.

  2. Nej, dricka ur finkopp och finfint väder, det kan inte bli mycket bättre! 🙂
    Jag är på gång ut och tänkte fylla ytterligare en kärra med ogräs från rabarberlandet – jag har ett enormt rabarberland, som är lite “bortglömt”, så det blir många kärror innan det är färdigt:-)
    Rogivande!

    Fortsatt trevlig helg!

  3. maria says:

    WOW Vad häftig bilden ser ut och jag kan tänka mig att kaffet smakar extra bra när det serveras i den koppen .

  4. Agneta says:

    Underbart att lapa kaffe ur en sådan kopp! Tack för tipset om dokumentärerna. Sådant gillar jag. kramar

  5. Pysselfarmor says:

    En så vacker kopp! Ja bilden också – den påminner om en korsning mellan akvarell och teckning.

Leave a Reply

